יום שלישי, 29 במרץ 2016

מתנה מנצנצת אצל תכשיטי הנסיכה

יש לא מעט מתנות שאפשר לתת לאישה בהזדמנות חגיגית שונה, אולם,אך אין ספק כי מרבית הבנות תמיד ישמחו לקבל במתנה תכשיט מעוצב. אם יש לך התלבטות בנוגע למתנה, הרי שתכשיטי זהב מכל סוג לרוב ייתן את המענה המושלם. מתנה בשביל האישה ליום נישואין, מתנה עבור חברה שמסיימת את עבודתה, מתנה לחברה טובה וסתם כאשר רוצים לפנק, ללא הזדמנות מיוחדת.

טבעת מזהב


טבעות זהב קיימות במבחר רב של עיצובים והן מאוד מרשימות ביופיין. אפשר לרכוש טבעות זהב אשר עשויות רמות שונות של קראט. קראט היא מידה המודדת את % הזהב בתכשיט. מידה 24 קראט מבטא זהב טהור ב100 אחוז. מרבית התכשיטים לא מיוצרים מזהב טהור ב100 אחוז, זה בגלל שהזהב הוא חומר עדין מידי במצבו הטהור ולא עמיד מספיק לצורך ייצור תכשיטים. מרבית טבעות הזהב יהיה בין ארבע עשרה קראט ועד לשמונה עשרה קראט. לצד אחוז הזהב בתכשיט יש לבחון את עיצובו. במידה והתכשיט היא בשביל מתנה, עדיף להגיע לחנות תכשיטי הנסיכה כאשר בידכם טבעת של החברה אשר בשבילה אתם מעוניינים לרכוש את הטבעת, על מנת שתדעו את מידת הטבעת הרצויה.

טבעת זהב צהוב  - תכשיטי הנסיכה

שרשראות זהב


מתנה ייחודית שתשמח כל בחורה יכולה להיות גם שרשרת זהב. שרשראות זהב בדר"כ עשויות מזהב לבן או זהב צהוב, או כל שילוב של השניים. יש שרשראות אשר צמודות יותר לצוואר וישנם שרשראות ארוכות יותר אשר רחוקות מהצוואר בעיצובים רבים. בחירת השרשרת צריכה להיות מותאמת אישית. לפני הבחירה נסה לחשוב מה סגנון התכשיטים אותו נוהגת האישה לענוד. האם היא מהבחורות שאוהבות תכשיט בעלי נוכחות גדולה, גדולים ונוצצים או האם היא מעדיפה שרשרת צנועה. בחירת התליון יכולה גם היא להיות מעולם תוכן הרלוונטי לאישה.

DSC_4187  at   Rishon LeZion (Small)

עגילים מזהב


עגילים מזהב הן עיטור מקסים אשר מעשיר את המראה הכללי ומעניק יופי עצום לאישה. גם לגבי עגילים מזהב קיים טווח של קראט, אשר לרוב יעמוד על שמונה עשרה. על מנת שתוכל לבחור זוג עגילים שהאישה תאהב, אנו ממליצים לכם לכלול בשיקולים את מבנה הצוואר של הבחורה. בחורות בעלות צוואר ארוך יתאים יותר עגילים ארוכים, ועגילים צמודים לאוזן יתאימו בעיקר לנשים לבעלי פנים עגולות. התאמת העגיל צריכה גם לכלול התייחסות למטרתו. האם זהו עגילים המיועדים לשימוש היום יום או תכשיט המיועד לאירועים חגיגיים יותר.

שילוב של יהלומים בתכשיטים מזהב


יהלומים תמיד היו ותמיד יהיו חבריה הטובים ביותר של האישה. אין כמעט בחורות שלא אוהבות יהלומים, ובחירת תכשיט זהב אשר שזור בו יהלום או כמה יהלומים יעניקו לך סיפוק גדול והכרת תודה גדולה. ישנם רק כמה גורמים המשפיעים על מחירו של יהלום: הדבר הראשון הוא הצבע. צבע היהלום מצוין במידות D עד Z, כאשר D מבטא את היהלום עם האיכות הגבוהה והשקיפות הגבוהה ביותר. דבר שני הוא מידת הניקיון. גורם שלישי הוא איכות החיתוך והליטוש, והרביעי הוא משקל היהלום, אשר נמדד ביחידות קראט.

תכשיטי הנסיכה – תכשיטים אכותיים



בחנות תכשיטי הנסיכה תוכל למצוא מענה לכל צרכי המתנות לאישה. אנו מעניקים ללקוחותינו מבחר גדול מאוד של תכשיטי זהב ויהלומים בטווח מחירים מגוונים. עבור בחורות בכל גיל ובכל צורה אפשרית, קיימים תכשיטים איכותיים, יפיפיים, שיעניקו לאישה את תשומת הלב המיוחדת.

4 תגובות:

  1. פניתי לבית העסק בכדי לרכוש פנינים, לפני שהגעתי לעסק התקשרתי לברר פרטים ואמרו שיש אותן, שהגעתי למקום קיבלתי שירות מצוין ומקצועי, הם ענו לי על כל השאלות שהיו לי, מאוד נהניתי מהשירות ולדעתי המחיר היה מעט יקר מדי.

    השבמחק
  2. רכשתי אצלם תכשיטים, השירות היה אדיב, המחירים מאד סבירים, והעיקר מה שחשוב לי זה האמינות שיש להם.

    השבמחק
  3. הגעתי לעסק ממש במקרה, הייתה לי בתיק טבעת עם אבן רובי שנפלה לי. הבריקו לי את הטבעת ושיבצו לי אבן חדשה ועשו אותה מהממת! מרוצה מאוד. גם המחיר היה שווה את זה.

    השבמחק
  4. רק רציתי לעזור לעסק שנותן כל כך הרבה. כאשר נכנסתי לחנות היו לי המון שאלות ולא הייתי בטוח כי ארכוש משהו כלל. סבלנותו של בעל החנות אמיר והיענותו לענות לכל שאלותיי בידיעה שכנראה לא ארכוש משהו הדהימה אותי לטובה. שכן, רוב המוכרים בהם נתקלתי לפניו פשוט נפנפו אותי מעליהם. תוצאה סופית- יחס אישי שווה קניה. המוצר שרכשתי אחד היפים שיצא לי לראות בחיי בנוסף לתוספת החום והאהבה שקיבלתי מנותני השירות היא שתשאר אצלי ולכן אני מקדיש מזמני על מנת לעזור למקום כל כך נפלא. אז רק רציתי להמליץ ולהגיד תודה רבה :)

    השבמחק